Stațiunea Mamaia se va promova, în noiembrie, la două târguri internaționale de turism. Printr-un proiect al Primăriei Municipiului Constanța, vor fi organizate spectacole inedite la Londra și, ulterior, la București. În perioada 3 - 6 noiembrie, litoralul românesc va fi promovat ca destinație de vacanță pentru prima dată la cel mai prestigios târg internațional de turism - World Trade Market (WTM) de la Londra, la standul României. Programul din cele trei zile de prezență la târg va include prezentarea Filmului oficial al stațiunii Mamaia, proiecții video cu atracțiile stațiunii, dar și momente inedite cu scopul de a reflecta acele aspecte care disting Mamaia pe harta destinațiilor turistice ce merită vizitate: evenimente, cluburi, petreceri, plaje. În program este inclus și un moment de Carnaval Mamaia, în cadrul căruia participanții îmbrăcați în costume de carnaval vor defila și vor interacționa cu vizitatorii prezenți la târg. Spectacolele dedicate stațiunii Mamaia vor avea loc miercuri, 5 noiembrie, în cadrul WTM Festivals - o secțiune a târgului care încurajează participanții să își promoveze cât mai informal și inedit destinațiile turistice pe care le reprezintă, și joi, 6 noiembrie, ca parte a programului normal al târgului.
MAMAIA SE PROMOVEAZĂ ȘI LA BUCUREȘTI Ulterior, spectacolele de promovare a stațiunii Mamaia prezentate la Londra vor putea fi admirate, timp de trei zile, și la București, în cadrul Târgului de Turism al României de la Romexpo, în perioada 13 - 16 noiembrie 2014. Personajele de carnaval și atracţiile pentru care Mamaia a devenit cunoscută în toată lumea vor încânta vizitatorii târgului din Capitală, încercând să-i convingă să-şi petreacă sejurul estival pe litoralul românesc. Proiectul de promovare a stațiunii Mamaia la WTM Londra şi la Târgul de Turism al României este susținut şi coordonat de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunării.