Destinațiile turistice din România și zona litoralului se promovează pe piața rusă. În perioada 24 - 30 ianuarie, președintele Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) și al Asociației Litoral - Delta Dunării (ALDD), Corina Martin, vicepreședintele ALDD, Dragoș Gociman, și reprezentanții Camerei de Comerț și Industrie Tracia au demarat o campanie de promovare la Moscova. În cadrul întrevederilor bilaterale cu reprezentanții tour-operatorilor și ai celor mai importante asociații de turism din Rusia, au fost identificate măsurile imediate ce urmează a fi întreprinse în vederea creșterii circulației turistice între România și Rusia, precizează reprezentanții FAPT într-un comunicat. Reprezentanții români au propus demararea unui proiect-pilot comun „DESCOPERĂ ROMÂNIA”, care presupune, printre altele, organizarea de infotripuri gratuite pe litoral, în Delta Dunării și în alte destinații românești pentru tour-operatorii ruși, acțiuni comune de promovare și marketing, conferințe de prezentare și promovare a României și a destinațiilor românești ce vor fi organizate pe teritoriul Rusiei. ”În anul 2015, aproximativ 6 milioane de turiști ruși și-au făcut vacanțele în Turcia și Egipt, destinații în care au cheltuit, în medie, 1.000 de euro pe pachetul de vacanță și încă 1.000 de euro/persoană la locul sejurului. România reprezintă o alternativă pentru turiștii ruși, având în vedere actuala conjunctură de piață”, a declarat Corina Martin. Președintele ALDD subliniază că România are un potențial turistic uriaș, care prezintă interes pentru tour-operatorii și turiștii ruși. ”Misiunea noastră este să valorificăm acest potențial, motiv pentru care demarăm acest proiect-pilot, care va cuprinde promovarea mai multor tipuri de pachete turistice în România: turism balnear, de business, leisure, circuite, turism activ (de vânătoare, pescuit etc.), pachete combinate - litoral și Delta Dunării, vacanțe pe litoralul românesc și la munte”, a afirmat Martin.