Madonna are opt săli de fitness în lumea întreagă şi a decis să se asocieze cu managerul ei, Guy Oseary, şi cu directorii companiilor New Evolution Ventures şi Epic Rights, pentru a-şi extinde brandul Hard Candy şi în domeniul produselor care se vând cu amănuntul, precizează site-ul revistei ”Billboard”. ”Am vrut să aducem acest brand către public şi, dacă mulţi oameni nu au avut şansa de a merge într-o sală de fitness Hard Candy, de acum înainte vor putea să experimenteze produsele Hard Candy în oraşele în care trăiesc, prin intermediul celor mai bune aparate de fitness din lume”, a declarat David Levin, directorul departamentului Celebrity & Lifestyle de la Epic Rights.
Cântăreaţa americană intenţionează să îşi extindă lanţul de săli de fitness Hard Candy în Asia şi SUA, în anul 2016. Considerată una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor, Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă din secolul XX, cu peste 300 de milioane de albume vândute în întreaga lume.