Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD) va participa, în perioada 3 - 6 noiembrie 2014, la Târgul Internațional de turism World Travel Market (WTM), de la Londra. Târgul sărbătorește anul acesta 35 de ani de la înființare, fiind un eveniment de tradiție în industria turismului internațional, reunind în fiecare an peste 5.000 de expozanți, din peste 180 de țări și regiuni, și care adună împreună peste 50.000 de participanți și vizitatori pe întreaga perioadă de desfășurare a târgului. Participarea ALDD la acest târg este o premieră. Printr-un proiect realizat de către Primăria Constanța, ALDD va prezenta, în cadrul acestei ediții a târgului WTM, două spectacole dedicate special promovării stațiunii Mamaia. Astfel, miercuri și joi, 5 și 6 noiembrie, ALDD va prezenta două show-uri ce au ca scop prezentarea stațiunii Mamaia ca destinație europeană de distracție. La târg vor fi distribuite participanților și expozanților din toate colțurile lumii primele materiale de promovare în limba engleză. Realizarea Broșurii generale de prezentare Mamaia și a Broșurii de nightlife „Mamaia - Party till dawn” a fost finanțată din fondurile ce provin din colectarea Taxei de Promovare ce se aplică în stațiunea Mamaia. ”Participăm în premieră la ediția 2014 a Târgului Internațional de Turism WTM, în spațiul dedicat României și pus la dispoziție de Autoritatea Națională pentru Turism. Cu această ocazie, anunțăm hotelierii, agențiile de turism și operatorii privați de pe litoral și din Delta Dunării că pot participa gratuit la târg în standul nostru, pentru a-și promova ofertele de vacanță”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin. Târgul WTM este unul din cele mai importante și renumite târguri de turism din lume, facilitând crearea unei rețele între companii din întreaga lume, întâlniri de afaceri și stabilirea de parteneriate.