S-a dublat numărul de turiști israelieni care vor veni să-și petreacă vacanța pe litoralul românesc, drept pentru care vor opera mai multe zboruri de pe Pământul Sfânt spre Aeroportul Internațional ”Mihail Kogălniceanu” din Constanța. Dacă anul trecut frecvența charterelor, demarate de touroperatorul israelian Meshek Wings, a fost de unul pe săptămână, în acest an seria de chartere operate de compania Blue Air se va derula cu o frecvenţă de două zboruri pe săptămână. Acest lucru se datorează campaniei de promovare derulate pe parcursul primăverii de către Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD) în Israel, spun reprezentanții Asociației. Mai precis, în februarie, ALDD a participat în premieră la Târgul de Turism de la Tel Aviv, unde a promovat stațiunea Mamaia și unde a decis demararea unei campanii de publicitate ce va fi difuzată, în această vară, pe posturile de radio din Israel. ”Întreaga campanie de promovare a fost finanțată din bugetul ce provine din sumele colectate din taxa de promovare a stațiunii Mamaia și a Satului de Vacanță. De asemenea, am realizat primele materiale de promovare în limba ebraică (broşura generală a staţiunii Mamaia şi pliantul „Nightlife”), precum şi un spot video în limba ebraică, extras din filmul oficial al staţiunii”, se arată într-un comunicat trimis de reprezentanții ALDD.
PRIMA CURSĂ DE ANUL ACESTA, DUMINICĂ Duminică, 5 iulie, la ora 19.40, pe Aeroportul ”Mihail Kogălniceanu” va ateriza prima cursă charter de anul acesta, care va aduce turişti israelieni pe litoralul românesc. Duminică, la sosirea primului zbor Tel Aviv - Constanța, va fi lansat spotul de un minut Mamaia Style în ebraică. El va fi difuzat în toate zborurile Blue Air dinspre Tel Aviv spre București și Constanța. La eveniment au fost invitați membri ai Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, prefectul județului Constanța, primarul Constanţei, precum și ambasadorul Israelului în România.