Destinațiile turistice de pe litoral și din Delta Dunării devin cunoscute în întreaga lume prin participarea la Târgurile Internaționale de Turism. Asociația Litoral Delta - Dunării participă în acest an, în premieră, la târgurile de turism de la Londra și Varșovia, în cadrul standului Autorității Naționale pentru Turism ce promovează întreaga Românie. Începând de ieri, Asociația Litoral - Delta Dunării este prezentă la târgul internațional de turism de la Varșovia (Tour & Travel Warsaw) până sâmbătă, 29 noiembrie, unde participă peste 400 de expozanți din toate colțurile lumii. La târg participă agenți și agenții de turism, hoteluri și patronate hoteliere, reprezentanți ai unităților de cazare, centre de tratament și wellness, asociații turistice naționale și regionale. Asociația Litoral-Delta Dunării va promova litoralul românesc și Delta Dunării, dar în special stațiunea Mamaia. Astfel, filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia va rula pe toate ecranele din standul României, pe întreaga durată a târgului. ”În ultimii doi ani înregistrăm semnale pozitive de pe piața Poloniei, pe litoralul românesc, și de aceea am decis să ne prezentăm în premieră la Târgul de Turism de la Varșovia”, a spus președintele Asociației Litoral Delta - Dunării, Corina Martin. Ea intenționează atragerea unei linii aeriene charter către Aeroportul Internațional ”Mihail Kogălniceanu” Constanța. ”Încercăm să convingem tour operatorii polonezi că Litoralul Românesc și Delta Dunării reprezintă destinații turistice în plină dezvoltare și foarte atractive, atât ca ofertă de tarife, cât mai ales ca și evenimente și atracții”, a spus Martin.