„100% bărbat, 100% tată”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„100% bărbat, 100% tată”

Social 08 August 2012 / 00:00 2048 accesări

La Constanţa, a avut loc, ieri, conferinţa de lansare a activităţilor care vor avea loc pe litoral, în cadrul campaniei „100% bărbat, 100% tată” desfăşurată de Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti (DGASMB), având ca parteneri Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS), Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) şi Bernard Brunhes International (BBI). Potrivit purtătorului de cuvânt al campaniei, Violeta Vijulie, aceasta este prima campanie naţională de conştientizare din România, ce are ca obiectiv informarea publicului larg cu privire la beneficiile implicării active a tatălui în viaţa copilului. Campania durează trei luni iar, în judeţul Constanţa caravana se află, până pe 12 august, începând cu ora 9.00, în următoarele locaţii: miercuri, 8 august - Năvodari, plaja Rapana; joi, 9 august - Eforie Nord, Plaja Club Dunărea; vineri, 10 august - Neptun, Plaja Hotel Sara; sâmbătă, 11 august - Saturn, plaja ADRAS. Caravana este formată din specialişti în educaţie timpurie. „Prezentăm părinţilor modalităţi concrete prin care relaţia tată-copil poate fi dezvoltată într-un mod plăcut şi benefic pentru cel mic prin activităţi pentru tătici desfăşurate în domeniile ecologie, desen, igienă, arte plastice, muzică, programe artistice”, a afirmat Violeta Vijulie. De asemenea, tăticii care trimit cele mai haioase poze alături de copiii lor pe pagina de facebook „100% bărbat, 100% tată”, pot câştiga o tabără gratuită. Valoarea acestui proiect este de 16,4 milioane lei şi este cofinanţat de Fondul Social European, Consiliul General al Muncipiului Bucureşti şi DGASMB.



12