Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti (DGASMB) lansează, azi, la Constanţa, campania „100% bărbat, 100% tată”. Aceasta face parte din proiectul „Mai multe centre de îngrijire pentru copilul tău, mai multe oportunităţi de angajare pentru tine”, cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, al cărui beneficiar este DGASMB, alături de partenerii: Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS), Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) şi Bernard Brunhes International (BBI). Conferinţa de lansare a proiectului are loc la Hotel Dona, din staţiunea Mamaia şi este susţinută de coordonatorul de comunicare al proiectului, Violeta Vijulie. Potrivit unui comunicat de presă trimis de DGASMB, campania naţională „100% bărbat, 100% tată” este prima de conştientizare din România care are ca obiectiv informarea publicului larg cu privire la beneficiile implicării active a tatălui în viaţa copilului, încă din primele luni de viaţă. Campania se desfăşoară timp de şapte săptămâni, în perioada iulie-septembrie, şi va include mai multe tipuri de activităţi desfăşurate în Bucureşti, Constanţa, Brăila, Iaşi, Cluj, Sibiu, Timiş şi Dolj. Caravana campaniei, formată din specialişti în educaţie timpurie, va avea prima oprire la Mamaia, în perioada 6 - 13 august, şi va prezenta părinţilor modalităţi concrete prin care relaţia tată-copil poate fi dezvoltată într-un mod plăcut şi benefic pentru cel mic. Publicul va fi informat despre activităţile la care poate participa prin intermediul site-ului www.antante.org.