Ministerul Turismului (MT) a primit oferte pentru realizarea brandului turistic al României de la 13 companii din Marea Britanie, SUA, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia şi România şi urmează să treacă la analizarea ofertelor, potrivit unui comunicat al instituţiei. \"Companii de prestigiu din Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Austria, Suedia, Danemarca, Italia, Germania, Portugalia şi România s-au aliniat la startul competiţiei de realizare a brandului turistic al României. Comisia de evaluare constituită la nivelul MT pentru atribuirea, prin procedura de licitaţie restrînsă, a contractului de achiziţie publică privind „Realizarea brandului turistic al României” a fost deschis astăzi (n.r. - ieri) în prezenţa reprezentanţilor ofertanţilor, plicurile cu documente de selecţie şi calificare\", se arată într-un comunicat al MT. Comisia Ministerului Turismului urmează să verifice în detaliu documentele depuse şi să stabilească ofertanţii calificaţi pentru cea de-a doua etapă a licitaţiei, în care vor fi depuse şi evaluate ofertele tehnice constînd în proiectele de realizare a brandului turistic al României. Pentru realizarea brandului turistic naţional, România are alocate fonduri europene de două milioane de euro, prin Programul Operaţional Regional.