17 milioane de lei costă noua “frunză” a Turismului

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

17 milioane de lei costă noua “frunză” a Turismului

Eveniment 24 Martie 2012 / 00:00 397 accesări

Un nou contact, noi licitaţii noi milioane aruncate pe geamul publicităţii, aceasta este oferta de viitor pe care Ministerul turismului ne-o pregăteşte. Noua “frunză” a fost oferită de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) companiei Publi Media Business SRL pentru 17,2 milioane lei, fără TVA, sub formă de “servicii privind organizarea evenimentelor de promovare şi dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice, derulate de minister în ţară”, potrivit e-licitaţie.ro. Promovarea se va face pe o perioadă de trei ani de la semnarea acordului cadru. Contractul a fost atribuit în 23 noiembrie 2011, în urma unei licitaţii la care au participat opt ofertanţi. Proiectul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile. \"Serviciul obiect al prezentei proceduri se va ţine în România, în aer liber sau în incinte/spaţii închise şi special amenajate, în localităţi precum: Piatra-Neamţ, Alba-Iulia, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca, Bucureşti, Braşov, Iaşi, Constanţa, Tulcea/Sulina, Sinaia, Sibiu, Târgu-Mureş, Oradea, Sovata, Suceava, Baia-Mare\", se menţionează în caietul de sarcini. Ministerul Turismului se ocupă de promovarea în ţară şi în străinătate a imaginii României ca destinaţie turistică şi de diferitele tipologii ale ofertei turistice naţionale şi realizează acţiuni de sprijinire a produselor turistice româneşti. În desfăşurarea activităţilor promoţionale destinate creşterii fluxurilor turistice din străinătate către România, MDRT organizează şi coordonează evenimente prin care va prezenta oferta turistică naţională, în România şi străinătate cu scopul de a promova brandul turistic.



12