Costurile pentru fiecare reclamă publicitară de 30 secunde în timpul ediţiei a 52-a a SuperBowl-ului, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică, 4 februarie, la Minneapolis, va creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane dolari, relatează EFE.În finală s-au calificat formațiile New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru SuperBowl au crescut, deşi în acest sezon audienţa NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.
Anul trecut, SuperBowl-ul a fost urmărit de 111 milioane telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 milioane telespectatori. În acest an, programul artistic din timpul pauzei SuperBowl-ului va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.