Dacă România este cu amândouă picioarele în groapă, iar turismul „străluceşte“, acest fapt se datorează „măiestriei“ cu care subalterinii Elenei Udrea şi-au făcut treaba. Ce dacă oamenii, la acea vreme, tremurau de frică că vor rămâne fără loc de muncă? România „duduia“, iar riscul ca salariile să fie micşorate la infinit nu exista aşa cum ne asigura tătuca Băsescu. Şi pentru că a primit mână liberă la cheltuieli inutile, Nuţi s-a simţit ca la cumpărături, pe banii statului însă. Numai sondajele pentru realizarea logo-ului României, faimoasa frunză a Elenei Udrea, au „topit“ aprox. 300.000 de euro. Dacă pentru desenarea unei frunze care se găseşte pe internet cu 250 de euro, Elena Udrea a dat 96.000 de euro, cea mai mare sumă acordată a fost cea pentru realizarea sondajelor telefonice executate de angajaţii consorţiului spaniol THR&TNS. Valoarea totală a contractului pentru frunza care a ajuns să reprezinte românii peste hotare se ridică la 849.000 de euro. Compania care a realizat sondajele a făcut 1.200 de interviuri, ceea ce înseamnă 10.800 de ore de muncă plătite cu 28 de euro/oră. Brandul turistic internaţional al României a fost lansat în iulie, la Shanghai. Elena Udrea s-a lăudat atunci că pentru prima dată România are un brand turistic naţional profesionist făcut, bazat pe studii şi cercetări la nivel naţional şi internaţional. Ministrul a subliniat că frunzuliţa cu pricina este rezultatul unor cercetări pe bază ştiinţifică. Ce daca e plin netul de frunze!