Campania pentru alegerile prezidenţiale, care a început astăzi, la ora 0.00, va fi reflectată de 307 televiziuni şi radiouri. Astfel, 172 de televiziuni şi 135 de posturi de radio au informat CNA privind intenţia de a reflecta campania pentru alegerea preşedintelui României, potrivit unor informaţii făcute publice în şedinţa Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA). Printre televiziunile care vor difuza emisiuni electorale se numără Neptun TV, Antena 3, staţiile locale ale Antena 1, B1 TV, Kanal D, Prima TV (staţia centrală, de la Bucureşti, şi staţiile locale), Digi 24 (staţia centrală şi cele locale), Realitatea TV (staţia centrală şi staţiile locale), The Money Channel, România TV, Naşul TV, Neptun TV, Look TV, Look Plus şi SRTV (staţiile centrale şi studiourile regionale). Şi posturile de radio şi-au declarat intenţia de difuzare a unor emisiuni electorale, între acestea numărându-se Europa FM, RFI România, Realitatea FM (staţia centrală şi cele locale) şi posturile Societăţii Române de Radiodifuziune. Pentru candidaţii la funcţia de preşedinte al României, accesul la serviciile publice şi private de radio şi televiziune este egal şi gratuit. De altfel, Televiziunea Română va difuza peste 2.000 de minute dedicate alegerilor prezidenţiale, pe TVR 1, TVR Internaţional şi pe canalele sale regionale, sub genericul "Preşedinte pentru România", emisiunile electorale urmând să fie moderate de Radu Rădulescu, Monica Ghiurco şi Sorin Avram.