Cele mai fidele şi competitive firme participante la Tîrgul Naţional de Îmbrăcăminte şi Încălţăminte TINIMTEX 2008 (13-17 februarie, staţiunea Mamaia) au fost recompensate, vineri seară, în cadrul Festivităţii de premiere a ediţiei jubiliare cu numărul 40 a tîrgului. „Festivitatea este perfect justificată pentru că noi remarcăm, apreciem şi premiem prestaţia şi performanţa. Vorbim de cei mai buni din cei mai buni şi ne bucurăm că Tinimtex a devenit o emblemă a modei pentru oraşul Constanţa”, a declarat preşedintele şi directorul ROMEXPO, George Cojocaru, în calitate de co-organizator al TINIMTEX. În cadrul festivităţii de premiere au fost atribuite 40 de premii, ca o încununare a ediţiei jubileu a tîrgului. Desemnarea cîştigătorilor s-a făcut în funcţie de următoarele criterii: stil, actualitate, unicitate şi fidelitate. Pe categorii s-au atribuit 11 premii de excelenţă pentru Stilul şi actualitatea colecţiilor prezentate, 5 premii de excelenţă pentru Colecţii de ocazie, 7 premii de excelenţă pentru Cea mai bună colecţie de încălţăminte şi marochinărie, 1 premiu de excelenţă în Modă, 5 premii de excelenţă pentru Stilul şi actualitatea colecţiilor din blană şi piele, 5 premii de excelenţă pentru Stilul şi actualitatea colecţiilor pentru copii şi 6 premii de excelenţă pentru fidelitate. Patru dintre premii au fost adjudecate de firme constănţene. Mass media din Constanţa a primit 9 premii speciale, iar în capul listei s-a aflat cotidianul local cel mai citit la mal de mare, ziarul Telegraf.