Aproape jumătate dintre angajaţii companiilor din România socializează pe Facebook, în timp ce peste o treime dintre aceştia preferă reţeaua LinkedIn, arată rezultatele unui studiu realizat de Forbes, citat de dezvoltatorii WorkTack, prima reţea de socializare privată de pe plan local dedicată companiilor. Conform cercetării, 64% dintre angajaţii companiilor vizitează site-uri care nu au legătură cu munca prestată, cel puţin o oră în fiecare zi. În acelaşi timp, 41% dintre respondenţi socializează pe Facebook, 37% petrec timp pe LinkedIn, iar restul citesc ziare online, fac cumpărături, îşi verifică e-mailurile personale sau accesează site-uri matrimoniale. „Ca răspuns, tot mai multe companii blochează accesul la reţelele de socializare, în încercarea de a stopa pierderile uriaşe cauzate de folosirea greşită a acestor site-uri de către angajaţi, însă nevoia oamenilor de a interacţiona cu alţii îi îndeamnă să se logheze pe respectivele reţele utilizând telefoanele mobile. Astfel, pentru comunicarea departamentală rămân disponibile metodele clasice, mai puţin eficiente ca timp, cum ar fi e-mail-ul sau celularul, ori de câte ori angajaţii încearcă să comunice cu cineva din echipă”, se arată într-un comunicat de presă al companiei WorkTack.