Litoralul românesc continuă acţiunile de promovare şi de atragere a turiştilor începute în ultimii ani. Pentru că turiştii află ofertele de sejururi pe litoral de la agenţiile de turism din ţară şi din străinătate, Asociaţia de Promovare Litoral - Delta Dunării (APLDD) organizează trei infotripuri pentru agenţii de turism şi reprezentanţi ai mass-media care vizitează, timp de două săptămâni, hoteluri, spaţii de alimentaţie publică şi agrement de pe litoral şi din Deltă. În total, la cele trei infotripuri vor participa şase tur-operatori care aduc 550 de agenţi de turism. Primul infotrip anunţat a început ieri, la Tulcea, iar de astăzi, agenţii de turism vor ajunge în Mamaia. De vineri, ei vor începe explorarea sudului litoralului, unde vor vizita staţiunile până duminică. Preşedintele APLDD, Corina Martin, a spus că scopul infotripurilor este de a-i convinge pe agenţii de turism care vând vacanţe că destinaţiile de pe litoral şi din Deltă sunt atractive şi serviciile oferite sunt de calitate. Pentru că piaţa din străinătate, mai ales cea din Republica Moldova, este strategică pentru turismul de pe litoral în contextul politic actual, APLDD continuă acţiunea de atragere de turişti din această regiune. La infotripul organizat în această săptămână participă 35 de agenţi de turism moldoveni şi 20 din Iran. “Consider că Republica Moldova este o piaţă strategică pentru destinaţiile româneşti şi în contextul politic actual delicat, în urma tensiunilor din Ucraina, nu avem voie să ratăm oportunitatea de a gândi şi aplica urgent o strategie de promovare intensă a destinaţiilor româneşti pe această piaţă”, a declarat preşedintele APLDD, Corina Martin. Tot în acest scop, pentru turiştii din Republica Moldova, infotripul va fi completat de o conferinţă de promovare a ofertelor şi atracţiilor la Chişinău.