Consumatorii acceptă noile tehnologii dar sunt îngrijoriaţi când vine vorba de încredințarea propriilor date către companii, arată un studiu KPMG - „Aproape jumătate (47%) dintre consumatori sunt mai îngrijorați decât anul trecut. În pofida temerilor tot mai crescute și scandalurilor recente cu privire la datele personale, trei sferturi (75%) dintre ei încă sunt dispuși să ofere companiilor informațiile lor“. Studiul mai arată că un sfert dintre consumatori (24%) nu și-ar comercializa datele; cu toate acestea, este mai probabil ca generația „millennials” (21%) să își ofere datele în schimbul îmbunătățirii experienței și personalizării acesteia, față de generația „baby boomers” (5%). În mod similar, o cincime (19%) din consumatorii generației „millenials” și-ar oferi datele în schimbul îmbunătățirii produselor și serviciilor, în comparație cu generația „baby boomers” (doar 8%). Consumatorii chestionați de KPMG au făcut și un top al sectoarelor de activitate, în funcție de nivelul de încredere. Pe primele trei locuri se află furnizorii de servicii medicale (60%), cei de servicii bancare (59%) și companiile din tehnologie (54%), iar pe ultimele poziții sunt autoritățile publice (37%) și firmele din advertising (26%).