75.000 de vizitatori la Serbările Timişoreana din Portul Constanţa

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

75.000 de vizitatori la Serbările Timişoreana din Portul Constanţa

Monden 31 August 2010 / 00:00 472 accesări

Serbările Timişoreana s-au încheiat, duminică, la malul mării, după trei zile de super-concerte rock, asezonate cu mici şi fripturi la grătar şi bere românească proaspătă, de cea mai bună calitate. „Bucuroşi de oaspeţi!” - aşa au fost întâmpinaţi, în spiritul ospitalităţii autohtone, cei care au intrat în casa breslelor meşteşugăreşti de tradiţie, în zona special amenajată de la Poarta 1. Fiecare breaslă de meşteşugari - a berarilor, brutarilor şi croitorilor - i-a chemat pe oaspeţi în „casa” ei, unde s-au depănat poveşti la o halbă de bere şi s-au făcut fotografii de epocă împreună cu meşterii cei iscusiţi îmbrăcaţi în haine de epocă. Atmosfera caldă, primitoare, au întregit-o concursurile cu premii în bere şi suveniruri ale apreciatei mărci.

Vineri seară au urcat pe scenă trupele Zob şi Cargo. Sâmbătă, publicul a cântat şi a dansat pe melodiile celor de la Zero şi Holograf, iar seara de duminică a fost dedicată în întregime celor de la Pasărea Colibri, al căror concert a fost urmat de un foc de artificii, care a marcat sfârşitul oficial al ediţiei din acest an a festivalului. Mircea Vintilă şi constănţeanul Marius Baţu au dedicat, pe scenă, o melodie în memoria regretatului artist Florian Pittiş, fondatorul trupei. Cele mai cunoscute piese din repertoriul cunoscutei formaţii de folk, precum „Eşarfă în dar”, „Pisica Neagră” sau „Lume”, au animat atmosfera la finalul acestui sezon estival de super-petreceri la malul mării.

Aflată a doua oară consecutiv la Constanţa, caravana Serbărilor a fost vizitată, pe parcursul celor trei zile, de aproximativ 75.000 de oaspeţi, după estimările organizatorilor. „Ne bucurăm să putem spune că publicul constănţean a aşteptat ca Serbările să se întoarcă în oraş şi că a gustat din plin ceea ce le-am pregătit în aceste trei zile. Astfel, Serbările Timişoreana îşi încheie frumos o poveste despre ospitalitatea tradiţională cu care românii îşi întâmpină oaspeţii. Atât constănţenii, cât şi publicul nostru din celelalte nouă oraşe prin care am trecut, vara aceasta, ne-au demonstrat că ospitalitatea există în continuare şi că este la fel de vie ca şi în vremurile de demult. Pentru asta le mulţumim şi sperăm să îi reîntâlnim şi la anul”, a declarat Camelia Panait, Group Brand Manager Ursus Breweries.

Taguri articol


12