În 2002, Primăria municipiului Constanţa demara un amplu program de ranforsare a tramei stradale, de peste 100 de milioane de euro. După opt ani de la demararea acestui program, 95% din străzile municipiului Constanţa sunt acum asfaltate, oferind cele mai bune condiţii de trafic. “Din 2002 şi până în prezent, s-au ranforsat şi reparat peste 600 de străzi şi bulevarde, s-a lucrat pe o suprafaţă de carosabil de aproximativ 4 milioane de metri pătraţi, adică aproximativ 400 km liniari de carosabil. De asemenea, au fost realizate o serie de îmbunătăţiri ale traficului rutier prin realizarea unor sensuri giratorii în diferite zone ale oraşului. Totodată, au fost sistematizate şapte intersecţii importante din Constanţa, prin realizarea de trotuare cu pavele şi locuri de parcare. S-au reabilitat 500.000 de metri pătraţi de trotuar - 100.000 mp cu pavele şi 400.000 cu asfalt”, a declarat directorul executiv al SCIL Confort Urban SRL, Claudiu Rădulescu. În ceea ce priveşte valoarea investiţiei, Rădulescu a afirmat că, din 2002 şi până în prezent, au fost alocaţi pentru acest proiect de ranforsare şi reparare a tramei stadale peste 12 milioane de euro anual. “Până acum s-au finalizat lucrările de reparaţii pe 95% din suparafaţa totală a carosabilului din Constanţa. Au mai rămas de asfaltat două cartiere: Zona Peninsulară şi Palazu Mare. În aceste zone nu s-a putut lucra până în prezent, la Palazu fiind în desfăşurare lucrările de montare a conductelor de gaz, apă şi canalizare, aici existând şi o problemă de fonduri europene, care, se pare, vor veni anul viitor. În zona peninsulară sunt, de asemenea, lucrări pe partea de apă şi canalizare, dar şi de renovare a imobilelor din acea zonă”, a mai spus Rădulescu. Potrivit directorului SCIL Confort Urban SRL, în prezent, toate lucrările au fost sistate din cauza vremii nefavorabile. „Mai avem în oraş o serie de lucrări pe care le vom finaliza anul viitor. Asfaltarea bulevardului IC Brătianu, de la ieşirea din oraş până la podul Cumpenei, scoaterea liniei de tramvai pe bulevardul Aurel Vlaicu, de la CET până la podul din KM 4-5, linia de tramvai de la podul din KM 4-5 până la Gară sunt lucrările care, din primăvara lui 2010, vor fi demarate”, a mai declarat Rădulescu. Prin acest program de ranforsare a tramei stradale, municipalitatea a creat şi aproximativ 7.500 de locuri de parcare, realizate prin micşorarea trotuarelor şi prin resistematizarea parcărilor dintre blocuri.