Am mai zis și repet - dacă Antifrauda are tupeu, să meargă în Portul Constanța. Vreau să văd un convoi de 200 de Dustere patrulând digurile din port, nu strada principală din Vama Veche. Până n-apar poze cu un mare mahăr plângând în fața containerelor cu marfă de contrabandă, n-o să cred că România crește cu taxele mele, după cum se promovează ANAF în aceste zile. Până la urmă, de ce nu merge DGAF în port? Pentru că operatorii de acolo ar plăti o taxă de evitare a controlului, spune secretarul general al Asociației Oamenilor de Afaceri din România (AOAR), Cristian Pârvan: „Taxa e de 5.000 euro pe container. N-am nicio dovadă și este posibil să greșesc (în sensul că... doar 5.000 euro?!? Ieftineală curată! Deși, dacă ai 100 de containere... faceți voi calculul - n.r.)“. Declarația lui vine în contextul în care DGAF este acuzată că a irosit o grămadă de resurse ca să meargă în control la Vama Veche, un loc în care doar mica evaziune își face de cap. „Se pare că Antifrauda nu știe unde se află Portul Constanța. Au trecut pe lângă el în drumul spre Vamă. Probabil o să afle între timp“, a adăugat Pârvan. Pe de altă parte, cum să nu mergi de 1 Mai pe litoral? Ar fi fost chiar penibil ca Antifrauda să verifice cine știe ce en gros din Bârlad în timp ce pe litoral se învârteau milioane grele. Asta încearcă și cei de la DGAF să spună pe Facebook, unde, mai nou, se bagă în dispute cu internauții. Ultima postare, de ieri, prezintă (din nou) realizările luptei împotriva evaziunii, în trimestrul I din 2015 - 219 acte de urmărire penală, cu prejudicii totale de 209 milioane euro, măsuri asigurătorii de 129,7 milioane euro și confiscări de 6,57 milioane euro. Sunt dovezi clare că instituția nu-i pusă pe omorul micilor comercianți, spun cei de la ANAF. Comentariile la respectiva postare sunt delicioase - „Vă așteptăm la nunțile de maneliști!“ sau „Mergeți la marea căpușă - BISERICA!“.