A dat boala filtrelor de cafea peste noi?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

A dat boala filtrelor de cafea peste noi?

Economie 14 Februarie 2017 / 17:13 693 accesări
Campania de Black Friday 2016 a avut un impact notabil în segmentul electrocasnicelor mici, aspiratoarele și filtrele de cafea fiind la putere

Campania de Black Friday 2016 a avut un impact notabil în segmentul electrocasnicelor mici, aspiratoarele și filtrele de cafea fiind la putere

Piața bunurilor de folosință îndelungată în România a ajuns la 2,55 miliarde lei în 2016, crescând cu peste 9%, potrivit unui raport Gfk TEMAX. Segmentul electronicelor a crescut cu 20,2%, generând vânzări în valoare de 463 milioane lei. Televizoarele cu dimensiuni și rezoluții superioare ale ecranelor se află pe un trend ascendent, în trimestrul al patrulea din 2016, iar boxele mici și boxele cu sistem de andocare au avut cea mai mare rată de creștere. Campania Black Friday a generat vânzări mai mari la toate categoriile de produse, cu impact considerabil pentru electrocasnicele mici (precum aspiratoarele și aparatele pentru prepararea băuturilor calde). Domeniul foto a scăzut cu 14,6% în 2016, față de 2015, și a ajuns la 25 milioane euro, iar imprimantele, multifuncționalele și consumabilele au scăzut cu 3,5% și au generat vânzări de 64 milioane lei.



12