Abonați ai RCS-RDS, cu adresa pe strada Unirii din Constanța, sunt lăsați fără cablu tv, fără niciun ANUNȚ în prealabil, de parcă e normal să se întâmple așa ceva... Ce dacă oamenii plătesc abonamentele! Unii dintre abonați au încercat să afle ce se întâmplă și pentru cât timp vor sta fără să beneficieze de serviciile pe care le plătesc, însă stupoare... O domnișoară salariată a rețelei amintite a explicat că se schimbă cablul, mai exact se trece la fibră optică, dar nu a știut să răspundă cât timp abonații, plătitori de altfel la zi, vor sta fără cablu tv. Poate o zi, poate două, poate trei... Dumnezeu știe!? Cum vor fi oare despăgubiți clienții care își plătesc conștiincios abonamentele? Asta dacă cineva de la rețea s-a gândit la așa ceva, sau dacă pun preț pe... "clientul nostru, stăpânul nostru". Este inadmisibil ca în 2018, o rețea atât de mare să nu dea doi bani pe clienții lor! Un anunț în prealabil, cu mii de scuze... Poate oamenii urmăresc anumite programe TV, de altfel mult mediatizate de celebra companie. Sunt turnee sportive în derulare, seriale.... dar ce contează, să se uite pe pereți. RUȘINE RCS-RDS pentru atitudine! Modernizările la propria rețea nu înseamnă că trebuie să vă lăsați abonații cu ochii-n soare! În această situație așteptăm ca autoritățile competente să se autosesizeze!