Acces la conturi şi operaţiuni bancare prin Internet şi telefon, la BCR

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Acces la conturi şi operaţiuni bancare prin Internet şi telefon, la BCR

Economie 18 Iulie 2008 / 00:00 933 accesări

Banca Comercială Română (BCR) a lansat un serviciu destinat persoanelor fizice, care permite efectuarea de operaţiuni prin Internet şi prin telefon. Prin aplicaţia Internet, clienţii BCR pot accesa conturile deschise la bancă şi pot efectua operaţiuni bancare. În acelaşi timp, clienţii pot accesa conturile şi pot efectua operaţiuni împreună cu un consilier al băncii, inclusiv prin serviciul telefonic. Pentru serviciile de informare-consultare, banca nu percepe comision. Astfel, clienţii pot obţine informaţii personalizate referitoare la conturile curente şi la instrumentele de economisire deschise la BCR, precum şi informaţii referitoare la creditele contractate de la bancă. De asemenea, clienţii pot efectua transferuri în lei şi în valută către conturi deschise la BCR şi transferuri în lei către conturi deschise la alte instituţii financiar-bancare. Pentru aceste operaţiuni, comisioanele percepute de bancă sînt cu 50% mai reduse decît cele de la ghişeu pentru operaţiunile efectuate prin telefon şi cu 75% pentru cele realizate pe Internet. Prin cele două servicii, clienţii pot efectua şi o serie de plăţi curente cu frecvenţă ridicată, precum achitarea facturilor la utilităţi, rambursarea ratelor de credit şi a sumelor minime de plată pentru cardurile de credit. Siguranţa datelor referitoare la conturile clienţilor şi a tranzacţiilor efectuate este garantată prin cea mai performantă metodă de securitate existentă la momentul actual pe piaţă. Astfel, clienţii beneficiază de trei niveluri de securitate asigurate de un nume de utilizator primit de la unitatea BCR în momentul obţinerii serviciului, un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare şi de codurile unice generate de dispozitivul token.

Taguri articol


12