Actriţa Tippi Hedren, protagonista filmelor ”Păsările” și ”Marnie”, face dezvăluiri incredibile despre regizorul care i-a adus celebritatea, Alfred Hitchcock. Ea spune că acesta a hărţuit-o, a încercat să o sărute şi avea o ușă secretă instalată între biroul său și cabina ei de machiaj. Tippi Hedren a dezvăluit modul în care Alfred Hitchcock ar fi agresat-o sexual, în timpul în care actriţa şi regizorul au lucrat la cele două pelicule. Actriţa a mai vorbit în trecut despre purtarea excentrică şi dominantă a maestrului suspansului, mai ales în 2012, în filmul produs de HBO ”The Girl”. Hedren oferă însă detalii proaspete într-o nouă autobiografie, ”Tippi: A Memoir”.
Comportamentul abuziv al lui Hitchcock a început atunci când a distribuit-o pe Hedren în ”Păsările”, primul ei film în regia lui Hitchcock, follow-up la ”Psycho”. Hedren susține că regizorul a ordonat altor membri din echipa filmului să nu vorbească cu ea sau să o atingă. Actriţa spune că Hitchcock devenea irascibil atunci când vorbea cu alţi bărbaţi. Hedren susține că, într-o zi, regizorul s-a năpustit auspra ei și a încercat să o sărute în timp ce mergeau cu limuzina cineastului. A doua zi, pe platoul de filmare, în timp ce filma faimoasa scenă din cabina telefonică, în care personajul interpretat de Hedren este atacat de păsări, actriţa spune că una dintre ciorile mecanice a spart geamul ce se presupunea că e incasabil, iar cioburile au lovit-o în față. Actriţa mai povesteşte că, într-o scenă în care personajul ei era atacat de păsări într-un dormitor, cineastul a decis că păsările mecanice nu funcționau pentru redarea autentică a secvenţei și a ales să folosească păsări vii. Hedren a petrecut cinci zile pentru filmarea scenei cu păsări vii. Erau aruncate înspre ea și atașate de corpul ei cu benzi elastice. Hedren spune că a făcut o criză atunci când o pasăre care fusese atașată de umărul ei aproape că a împuns-o cu ciocul într-un ochi. Şi-a petrecut săptămâna următoare în pat, epuizată. Hedren bănuiește că Hitchcock încerca să o pedepsească pentru că-i refuza avansurile sexuale. Următorul film pe contractul lui Hedren cu Alfred Hitchcok a fost ”Marnie”, despre o cleptomană cu probleme de sănătate mintală. Filmul include o scenă în care Marnie, interpretată de Hedren, este violată de noul ei soţ. Hedren consideră că scena în care bărbatul o siluieşte pe mireasa sa idealizată, dar intangibilă şi rece este, de fapt, fantezia personală a lui Hitchcock. Comportamentul abuziv al regizorului a continuat, spune Hedren. Cineastul şi-a comandat o mască ce era, de fapt, o replică a chipului ei, chiar dacă nu a folosit-o în film. Hitchcock a stabilit apoi ca Hedren să stea în cabina de machiaj de lângă biroul său. Între cele două încăperi exista o ușă de legătură. ”Hitchcock voia să găsească o cale de a-și dezvălui subtil obsesia lui pentru mine, ca şi cum eram datoare să-l satisfac”, scrie Hedren în noua autobiografie. Cineastul şi-a declarat dragostea pentru actriţă în mod direct. Frustrat după rezistenţa radicală a actriţei, Hitchcok a amenințat-o că-i va ruina cariera. Hedren spune că a deturnat decizia studioului Universal, atunci când a vrut s-o propună pentru Oscar și a vorbit defăimător despre actriţă la Hollywood. Totuşi, actriţa semnase un contract cu regizorul pentru încă doi ani. Hitchcock a refuzat să îi permită să lucreze cu alți regizori. Această decizie a lui Alfred Hitchcock, combinată cu reticența studiourilor de a-l antagoniza pe Hitchcock, însemna că gloria şi cariera lui Hedren nu vor fi niciodată recuperate.