Scandalul declanșat la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) ar putea schimba miniștri. După ce mai mulți angajați ai instituției au scos la iveală neregulile de la CNADNR într-o scrisoare trimisă presei, directorul Companiei de Drumuri, Cătălin Homor, a recunoscut că sunt probleme în construcțiile de la mai multe tronsoane de autostradă și pe autostrăzile inaugurate acum 2 sau 3 ani, dar nu sunt foarte grave. Homor a precizat că constructorii intervin pentru a le remedia. De asemenea, șeful CNADNR a precizat că vrea să realizeze un audit în Companie și să înființeze o direcție de control intern pentru angajații sau proiectele unde pot apărea probleme. Salariații CNADNR au cerut și eliminarea nepotismului care cred ei că există în companie. Ei vor ca posturile să fie ocupate pe baza unui concurs, pentru ca directorii să nu-şi mai angajeze rudele. În acest sens, reamintim că angajații CNADNR se plâng că, din cei 6.000 de salariați, doar 189 sunt ingineri. Mai numeroși decât inginerii sunt șoferii - aproximativ 300. Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a declarat că protestatarii de la CNADNR sunt revoluționari de serviciu. ”Au contestat toate celelalte conduceri, inclusiv a mea. (...) Nu înțeleg aplombul cu care poți să critici structura și rețeaua de autostrăzi a României, când e opera muncii tale din ultimii ani și vii și critici un om care a venit de 3-4 luni pentru că toate autostrăzile au probleme”, a declarat oficialul de la minister. Deoarece s-au auzit voci care vorbesc despre faptul că Dan Costescu ar putea fi înlocuit, demnitarul a venit cu explicații. El susține că nu se pune problema remanierii sale de către premierul Dacian Cioloș, afirmând că aceasta este doar o discuție de presă.
Citește și:
Scandal la CNADNR. Fostul director, angajat cu 20.000 de lei pe lună