Așa cum am mai anunțat, echipa de fotbal SSC Farul Constanța a încheiat turul actualei ediții din Liga a 3-a pe locul al doilea, la două puncte de liderul AFC Progresul 1944 Spartac. Având ca obiectiv promovarea, formația constănțeană este în grafic, însă trebuie ca în retur să nu mai facă pași greșiți, pentru a recupera handicapul față de echipa bucureșteană. Urmează o pauză dintre tur și retur extrem de importantă, în care conducerea clubului trebuie să asigure bugetul pentru 2018 și să întărească lotul pentru a doua jumătate a campionatului. Tocmai de aceea, SSC Farul a convocat pentru sâmbătă o Adunare Generală, în care se va creiona strategia clubului pentru anul viitor. Iată anunțul dat publicității pe site-ul oficial:
„În atenţia membrilor cotizanţi ai Asociaţiei Suporter Spirit Club Farul Constanţa
Se convoacă Adunarea Generală a membrilor Asociaţiei Suporter Spirit Club Sportiv Farul Constanţa, sâmbătă 9 decembrie, ora 11:00, cu următoarea Ordine de zi:
1. Prezentarea Raportului de activitate pentru turul sezonului competiţional 2017 – 2018;
2. Alegerea componenţei Consiliului Director al Asociaţiei Suporter Spirit Club Sportiv Farul Constanţa;
3. Diverse.
A doua jumătate a anului 2017 a adus mai multe schimbări. Clubul a devenit unul profesionist aşa cum se cuvine pentru onorarea corespunzătoare a competiţiei în care este implicat. Au fost operate modificări la nivelul conducerii executive, al staff-ului tehnic, dar şi în ceea ce priveşte lotul de jucători. Tocmai de aceea, considerăm că se impune şi organizarea de noi alegeri pentru stabilirea componenţei Consiliului Director. Mandatul de un an acordat acestuia în 27 ianuarie este oricum pe sfârşite, astfel încât dorim să profităm de faptul că meciurile oficiale s-au încheiat pentru acest an şi am ales să devansăm data alegerilor.
Vă aşteptăm în număr cât mai mare la Adunarea Generală. Pot participa toţi suporterii S.S.C. Farul, indiferent dacă deţin sau nu statutul de membru cotizant, însă VOR PUTEA VOTA şi CANDIDA DOAR MEMBRII COTIZANŢI CU O VECHIME MINIMĂ DE CEL PUŢIN 3 LUNI ÎN CADRUL ASOCIAŢIEI, CALCULATĂ DE LA DATA PROGRAMATĂ PENTRU ÎNTRUNIREA ADUNĂRII GENERALE (începând cu data de 9 septembrie).
Cerinţele pe care trebuie să le întrunească potenţialii candidaţi şi documentele pe care trebuie să le depună la secretariatul asociaţiei sunt următoarele:
- stagiu de cotizare complet la data de 09.12.2017, tranşa corespunzătoare tipului de membru (senior, marinar, lup de mare);
- copie după cazierul judiciar, eliberat în luna noiembrie/ decembrie;
- copie după cazierul fiscal, eliberat în luna noiembrie/ decembrie;
- Curricululm vitae şi/sau Scrisoare de intenţie;
- Fotografia candidatului (opţional).
În vederea realizării buletinelor de vot şi a prezentării candidaţilor, dosarele de candidatură vor fi depuse până cel târziu joi 07.12.2017.
Regulamentul de vot va face obiectul unei comunicări ulterioare.
Împreună ducem mai departe spiritul farist!”
Citește și: