Singura pistă de aterizare din judeţul Constanţa, Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, va intra într-un proces de modernizare. Potrivit declaraţiilor directorului general al aeroportului, Corneliu Bălan, din 11 martie şi pînă în 10 aprilie, aeroportul va fi închis total pentru că se va lucra la zona de mijloc a pistei, toate dalele urmând să fie dislocate şi înlocuite cu altele, folosindu-se materie primă şi tehnologie de ultimă oră. Astfel, toate zborurile vor fi direcţionate către alte aeroporturi din ţară. Lucrările de modernizare de la Kogălniceanu au început, de fapt, acum o lună, timp în care s-a lucrat la anexele aeroportului, iar decolările şi aterizările s-au desfăşurat fără probleme. Costurile totale ale lucrărilor se ridică la patru milioane de euro. După încheierea acestora, pista principală a aeroportului Kogălniceanu va putea primi mai multe avioane charter cu turişti care vin pe litoral, dar şi avioanele militare americane care vor veni la baza din zonă. "Mihail Kogălniceanu" din Constanţa este aeroportul de rezervă pentru "Henri Coandă" din Bucureşti - Otopeni, aici fiind redirecţionate cursele care nu pot ateriza la Bucureşti din cauza condiţiilor meteo nefavorabile.