Alro, cel mai mare producător de aluminiu din Europa Continentală (exceptând Rusia și peninsula scandinavă), a înregistrat o cifră de afaceri de 1,1 miliarde lei în prima jumătate a acestui an, în scădere față de nivelul înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut. Compania a raportat un profit net ajustat de 64 milioane lei, față de 113 milioane lei în primul semestru al anului trecut. Rezultatele au fost influențate, în principal, de nivelul prețului aluminiului la Bursa de Metale din Londra, care, în prima jumătate a anului, a fost de aproximativ 1.544 dolari/tonă, față de 1.783 dolari/tonă în 2015. Vânzările de aluminiu au crescut în volum, atât în segmentul primar, cât și în cel al produselor procesate, Alro înregistrând un total de 79.533 tone de aluminiu primar, în urcare cu aproape 11.000 tone față de anul precedent. Și vânzările de aluminiu procesat au crescut, de la 39.600 la 42.000 tone.