Bătaia de joc pe banii publici se pare că nu are limite în România, din moment ce, în „buzunarul” Ministerul Turismului, a apărut o „gaură” de aprox. 400.000 de euro. Potrivit unor imagini difuzate de televiziunile din România, unele dintre afişele pentru campania „Turist în România”, care a avut un buget de aprox. 400.000 de euro, au fost greşit tipărite. Pe câteva dintre afişele din Piatra Neamţ se arată ca programul „Turist în România” este derulat de „Minsterul Turismului” şi nu de „Ministerul Turismului”, cum ar fi corect. Campania „Turist în România” a fost demarată în iunie 2009, pentru promovarea turismului în ţară şi pentru creşterea gradului de informare asupra potenţialului turistic intern. Prin campanie s-au promovat şi tichetele de vacanţă oferite de Ministerul Turismului. În acest an, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, pregăteşte reduceri de până la 30% la vacanţe prin programul „Înscrieri Timpurii”.