Sala „Alexandru Ciucurencu“ a Muzeului de Artă găzduieşte, în această perioadă, o expoziţie specială de grafică, „Afişul polonez“. Expoziţia reuneşte 38 de lucrări realizate de 19 artişti din perioada anilor ‘60, moment cînd afişul polonez a devenit celebru în toată lumea, prin modernitatea limbajului, stil şi expresivitate. Manifestarea este organizată în colaborare cu Institutul Polonez.
Nume precum: Jerzy Czerniawski, Grzegorz Marszałek, Jan Młodożeniec, Wiktor Sadowski, Franciszek Starowiejski, Waldemar Swierzy, Wiesław Wałkuski, Andrzej Pagowski, Mieczyslaw Gorecki, Andrzej Klimowski, Jan Lenica, Marian Nowinski, Eidrigevicius sau Leszek Holdanowicz au dus reputaţia afişului plonez în toată lumea. Potrivit criticului de artă Doina Păuleanu, director al Muzeului de Artă Constanţa, în perioada comunistă, Polonia a devenit o ţară recunoscută internaţional prin intermediul afişului. Dacă fondatorul afişulului modern a fost Henri de Toulouse-Lautrec, către sfîrşitul secolului al XIX-lea, potrivit criticului de artă Doina Păuleanu, cristalizarea unui limbaj specific al afişului a fost făcută în secolul al XX-lea, iar aportul polonezilor la această evoluţie a fost decisiv la dezvoltarea afişului la nivel european şi mondial.
Expoziţia reprezintă o invitaţie şi totodată, o provocare adresată publicului vizitator pentru a identifica elementele de modernitate, viziunea originală şi îndrăzneala limbajului plastic al afişului polonez în deceniul VI al secolului al XX-lea. Afişul polonez este parte integrantă a evoluţiei afişului ca artă, care a început la finele secolului al XIX-lea. Numai aşa se poate înţelege în profunzime modul de evoluţie al afişului şi implicit, al afişajului, fără de care lumea contemporană ar fi greu de conceput. Prima Bienală Internaţională a afişului a avut loc în Polonia, în 1965.