În doar oră de cod galben de ploi abundente și descărcări electrice, două orașe din județul Constanța, dar și o parte din municipiu și stațiunea Mamaia au fost sub ape. Traficul a fost paralizat, subsolurile inundate, străzile transformate în râuri. Imediat au început să curgă și... reclamațiile. Dispeceratul RAJA Constanța „a luat foc“, iar echipele de intervenție s-au pus în mișcare.
Potrivit informării RAJA, în urma ploilor abundente ce au căzut în județul Constanța, într-un interval scurt de timp, la dispeceratul societății s-au înregistrat 43 de
reclamații primite din municipiul Constanța și din orașele Cernavodă și Hâșova. Cele mai multe sesizări au venit din municipiul Constanța, din cartierele Coiciu și Faleză Nord, dar și din zona Centrală și din Stațiunea Mamaia.
Precipitațiile abundente au depășit cu mult debitele de preluare ale sistemului de canalizare din orașul Hâșova afectând străzile: Rozelor, Vadului, Atelierelor, Plantelor și Revoluției. Același lucru s-a întâmplat și la Cernavodă. Ploile au inundat zona centrală cu străzile: Seimeni, Mihai Eminescu și Daciei. „Echipele de intervenție ale RAJA, echipate cu vidanje, wome și pompe de mare putere, lucrează alături de angajații primăriilor și de reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență pentru scoaterea apei din subsoluri și pentru degajarea carosabilului“, a transmis RAJA.
La Cernavodă, echipele de intervenție au scos din gurile de scurgere a apelor pluviale sute de kilograme de deșeuri menajere care blocau preluarea în condiții optime a apei de ploaie, căzută într-un timp foarte scurt, și care au condus la inundarea întregii zone centrale. Odată cu oprirea precipitațiilor și cu deblocarea gurilor de preluare a apelor pluviale, străzille inundate ale orașului Cernavodă au fost eliberate. „Echipele de interventie ale RAJA au intervenit la toate solicitările primite la dispeceratul societății, asigurând permanența în toată această perioadă. Facem un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numărul de telefon 0241.924“, se arată în comunicatul RAJA.