Alexander Wang semnează noua colecţie H&M

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
În peste 50 de ţări, din toamnă

Alexander Wang semnează noua colecţie H&M

Monden 14 Aprilie 2014 / 00:00 544 accesări

Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) a anunţat în weekend, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Festivalul de Muzică Coachella din Palm Springs, Statele Unite ale Americii, că designerul american de origine taiwaneză Alexander Wang va fi protagonistul următoarei colaborări cu creatori de modă de renume. Parteneriatul marchează, astfel, o premieră, aceasta fiind prima colaborare a H&M cu un designer american, pentru realizarea mult-aşteptatelor colecţii-capsulă.

SUCCES PE PIAŢA MONDIALĂ De la debutul pe podium, în 2007, brandul Alexander Wang, cu sediul la New York, s-a impus ferm pe piaţă, prin evoluţia permanentă şi transpunerea în contexte diferite a uniformei urbane. Sensibilitatea lui Alexander Wang se manifestă sub forma unei reflecţii asupra contrastelor, prin îmbinarea unitară a rafinamentului şi imperfecţiunii. Colecţiile sale oferă o perspectivă lipsită de preţiozitate asupra modei şi oglindesc întotdeauna un simţ al eleganţei şi al dezinvolturii.

O NOUĂ VIZIUNE Colecţia Alexander Wang H&M include piese de îmbrăcăminte şi accesorii atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi. Tipic abordării sale neconvenţionale, Wang propune, de asemenea, o nouă viziune şi în ceea ce priveşte oferta de produse lifestyle, depăşind graniţele modei. Colecţia integrală va fi disponibilă începând cu 6 noiembrie, în aproximativ 250 de magazine H&M selectate din întreaga lume, precum şi în mediul online. „Sunt onorat să mă număr printre designerii care au colaborat cu H&M”, a declarat Alexander Wang. „Munca alături de echipa H&M este un proces foarte interesant şi distractiv. Cei de la H&M au o viziune deschisă în ceea ce priveşte depăşirea limitelor şi stabilirea unei platforme pentru creativitate. Această colecţie va constitui o ocazie excelentă pentru un public mai larg de a descoperi elementele specifice brandului, dar şi stilului de viaţă Alexander Wang”, a adăugat acesta.

ENERGIE ŞI PASIUNE CONTAGIOASE „Alexander Wang este unul dintre cei mai importanţi reprezentanţi din lumea modei actuale. Înţelege exact dorinţele vestimentare ale oamenilor şi le îndeplineşte cu o energie şi pasiune contagioase. Este extraordinar că putem să colaborăm cu el anul acesta”, a afirmat Margareta van den Bosch, director de creaţie al brandului H&M.

În altă ordine de idei, în această săptămână, H&M inaugurează mai multe magazine în ţară, în oraşe precum Piteşti şi Galaţi. În anul fiscal 2013, încheiat în noiembrie, vânzările din România ale H&M au avansat cu 41%, la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro). H&M a fost fondat în Suedia, în 1947, şi este listat la bursa NASDAQ OMX Stockholm. H&M are 3.200 de magazine pe 54 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.



12