Alibaba, noul sponsor al CM de fotbal al cluburilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Fotbal

Alibaba, noul sponsor al CM de fotbal al cluburilor

Sport 09 Decembrie 2015 / 14:27 315 accesări

Gigantul chinez al comerțului electronic Alibaba va fi sponsorul Campionatului Mondial al cluburilor de fotbal până în 2022, prin intermediul mărcii sale automobilistice Alibaba E-Auto, a anunțat FIFA. „China este o piață uriașă, care nu poate fi neglijată și spre care FIFA se îndreaptă în mod special, pentru a ajuta la dezvoltarea fotbalului”, a declarat directorul de marketing al FIFA, Thierry Weil. Oficialul a recunoscut, totodată, dificultățile întâmpinate în vederea încheierii acordului, în condițiile în care potențialii sponsori evită în această perioadă o asociere cu FIFA, din cauza scandalului de corupție cu care se confruntă forul fotbalistic mondial. „Ar fi greșit din partea mea să spun că nu am avut dificultăți. Vă puteți imagina, ținând cont de perioada și circumstanțele actuale, ce se întâmplă la FIFA. Nu este ușor să vinzi. Suntem în discuții cu diferite companii, dar suntem de asemenea realiști să spunem că situația nu se va schimba înainte ca reformele să fie aprobate de Congres și înainte ca noul președinte să fie ales, pe 26 februarie”, a adăugat Thierry Weil.

Brandul Alibaba E-Auto va avea o prezență puternică pe ambele stadioane din Japonia care vor găzdui ediția din acest an a Campionatului Mondial al cluburilor, competiție programată în perioada 10-20 decembrie.

Citești și:

Michel Platini s-a prezentat la TAS

FIFA: Blatter va fi audiat de Comisia de Etică între 16 și 18 decembrie

Justiția americană a inculpat 16 noi suspecți din conducerea FIFA

Taguri articol


12