Alimente expirate pentru turişti

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
S-a întâmplat în Eforie Sud

Alimente expirate pentru turişti

Social 05 August 2011 / 00:00 512 accesări

O reclamaţie primită la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa şi verificată ieri s-a dovedit a fi întemeiată. Mai mulţi turişti au reclamat o unitate de alimentaţie publică unde alimentele preparate nu erau calitative iar curăţenia lăsa de dorit. O echipă de comisari s-a deplasat la terasa aparţinând societăţii Autotrans NS SRL, cu sediul în Bucureşti, ocazie cu care a descoperit o serie de nereguli. Potrivit purtătorului de cuvânt al CJPC Constanţa, Rodica Mocanu, unitatea avea spre comercializare produse gătite de pe o zi pe alta, contrar normelor impuse, consumatorii nu erau informaţi asupra tuturor gramajelor, iar curăţenia localului nu era tocmai punctul forte. În unitate erau prezente insecte şi pânze de păianjeni. „Pentru deficienţele constatate, operatorul economic riscă o amendă cuprinsă între 3.000 şi 30.000 de lei”, a declarat Rodica Mocanu.

RECLAMAŢII ALE TURIŞTILOR. Reclamaţiile turiştilor nu se opresc aici. Numai luna trecută, la cele trei centre operaţionale din cadrul Comandamentului Litoral, au fost înregistrate 74 de reclamaţii. „Principalele nemulţumiri ale turiştilor care au condus la formularea de reclamaţii au fost: pulpe de pui cu miros nespecific, nerespectarea gramajului la porţiile de mâncare, preparate din carne expirate, preparate la grătar insuficient gătite, pui la rotisor cu modificări organoleptice, preţuri neafişate în meniu”, susţine comisarul şef al CJPC, Dionisie Culeţu. De asemenea, sunt turişti care au reclamat că au cumpărat ochelari de soare cu defecte, costume de baie din două piese, fiecare dintre piese având mărimi diferite. Turiştii s-au mai plâns că au fost puşi să plătească accesul la piscina hotelului în care erau cazaţi, dar şi faptul că au fost obligaţi la plata taxei grupului sanitar din incinta unităţii de alimentaţie publică. Şi condiţiile de cazare au fost criticate: „televizor cu imagine foarte proastă, televizor fără programe de ştiri, miros de mucegai în şifoniere şi în perne, cearşafuri pătate, lenjerie neschimbată la termenul stabilit conform categoriei unităţii de cazare, aer condiţionat numai contra cost etc.”.

Taguri articol


12