Vânzările de asigurări ale Metropolitan Life, companie controlată de grupul MetLife, s-au majorat cu două cifre în primele cinci luni, indicând creșterea apetitului și încrederii consumatorilor români, a declarat directorul general al companiei, Emilia Bunea - „A crescut şi prima medie, dar şi numărul de poliţe vândute, iar acesta este un indiciu al creşterii apetitului şi al încrederii în asigurări. Este clar însă că oamenii au prins încredere în economie, în general, şi îşi pot permite să susţină o primă mai mare şi în viitor“. Încrederea consumatorilor se vede şi în evoluţia răscumpărărilor efectuate de clienţi, care se află pe un trend descendent - „Răscumpărările tot scad. Nu mai avem clienţi care să răscumpere poliţe pentru că nu au lichidităţi“. În România, compania deţinută de MetLife ocupă locul trei în clasamentul asigurătorilor de viaţă. Anul trecut, asigurătorul a avut afaceri de 235 milioane lei (53 milioane euro), în scădere cu circa 10% faţă de 2014, dar un profit record de 178 milioane lei (40 milioane euro), adică aproximativ 80% din primele brute subscrise.