Amy Winehouse îşi critică soţul într-un cîntec de pe viitorul album

Monden 03 Martie 2009 / 00:00 459 accesări

Cîntăreaţa britanică îşi critică soţul, producătorul muzical Blake Fielder-Civil, de care s-a despărţit în urmă cu cîteva luni, într-unul din cîntecele de pe viitorul ei album. Autoarea hitului ”Back to Black” a petrecut o vacanţă de aproape trei luni în insula Sfînta Lucia din Caraibe, unde a încercat să îşi învingă dependenţa de alcool şi droguri. În tot acest timp, ea a lucrat şi la cel de-al treilea album al său.

O sursă apropiată artistei a declarat pentru săptămînalul ”The People” că una dintre noile piese ale lui Amy Winehouse, al cărei titlu nu a fost ales deocamdată, îl critică în termeni duri pe soţul acesteia, care a fost eliberat din închisoare pe 25 februarie, după ce a ispăşit 12 din cele 27 de luni la care a fost condamnat în urma agresării unui patron de bar şi pentru tentativă de obstrucţionare a justiţiei. Aceeaşi sursă a declarat că Amy Winehouse a folosit experienţele recente din viaţa personală drept sursă de inspiraţie pentru noul ei material discografic. ”Vrea ca el să ştie cum a făcut-o să se simtă”, a explicat sursa. În prezent, Amy Winehouse şi Blake Fielder-Civil se află în plin proces de divorţ. Cei doi s-au căsătorit în Miami, Florida, în mai 2007. Amy Winehouse nu doreşte să reia relaţia cu soţul ei. Potrivit cotidianului ”Daily Mail”, vedeta s-a întors în Marea Britanie, duminică seară, după ce a petrecut 71 de zile în Caraibe.

Amy Winehouse se luptă cu dependenţa de droguri de cînd a devenit celebră, în 2007, graţie albumului ”Back to Black”, bine primit de public şi lăudat de critici. Celebra cîntăreaţă în vîrstă de 25 de ani a cîştigat cinci premii Grammy în 2008. În ultimii doi ani, însă, Amy Winehouse a constituit unul dintre subiectele preferate ale tabloidelor britanice, mai mult pentru scandalurile provocate decît pentru muzica sa. Cîntăreaţa cu o voce excepţională este cunoscută pentru problemele sale legate de consumul de droguri, alcool, tendinţa de automutilare, anorexie şi bulimie. Amy Winehouse a efectuat deja cîteva cure scurte de dezintoxicare, de doar cîteva zile: în august, septembrie şi noiembrie 2007 şi la începutul anului 2008.

12