”Litoralul verde”, brand nou pentru stațiunile din sud

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
70% dintre turiști vin anual în aceste zone

”Litoralul verde”, brand nou pentru stațiunile din sud

Eveniment 30 Iunie 2014 / 00:00 407 accesări

Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) intenționează să resusciteze stațiunile din sudul litoralului. În acest sens, Asociația lansează ideea de brand ”Litoralul Verde”, o marcă prin care agenţiile ANAT doresc să susţină stațiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costinești, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia, Vama Veche. ”Litoralul Verde s-a născut din dorința agențiilor de turism de a susține aceste stațiuni sub un singur nume, un nume care induce turiştilor ceea ne dorim noi pentru această zonă, şi anume: să rămână cât mai verde, să aibă cât mai multe parcuri, zone de promenadă, locuri de joacă pentru copii, plaje liniştite, muzică ambientală, siguranţă şi confort pentru turişti, urbanism de calitate, construcţii simple şi elegante, specific architectural, agrement de calitate, într-un cuvânt, un ambient de staţiuni turistice sustenabile”, a declarat președintele ANAT, Lucia Morariu. Ea a precizat că își dorește ca acest nume să inspire atât operatorii privaţi din turism, cât și autoritățile centrale şi locale, spre a construi împreună o destinaţie şi un nou brand al litoralului, care să poată concura cu cel al staţiunii Mamaia. Potrivit reprezentanților ANAT, sudul litoralului atrage anual circa 70% dintre turiştii care vizitează staţiunile de la malul mării prin agenţii de turism. ”Staţiunile litoralului românesc s-au segmentat, ca brand, sunt diferite şi se completează în acelaşi timp. Astfel, dacă brandul staţiunii Mamaia este acela de staţiune a distracţiei şi a cluburilor de noapte, Eforiile au fost şi sunt în continuare specializate pe tratament balnear, cu o istorie de peste 100 de ani. Zona de sud a litoralului este o zonă verde, o zonă unde vin, în special, familiile cu copii”, a declarat prim-vicepreședintele ANAT, Alin Burcea. Valoarea medie a pachetului turistic cumpărat prin agenţii până la 31 mai 2014 este de 558 de lei - Eforie Nord, 472 de lei - Saturn, 402 lei - Neptun, 471 de lei - Jupiter, 474 de lei - Venus, 857 de lei - Mangalia, 491 de lei - Olimp, 456 de lei - Cap Aurora, 373 de lei - Costinesti, 378 de lei - Eforie Sud.



12