Angajaţii unui call center din apropiere de Florenţa erau umiliţi şi biciuiţi la picioare, dacă nu obţineau rezultate satisfăcătoare, a descoperit Garda de Finanţe, citată de presa italiană. O altă pedeapsă folosită în call center era interzicerea folosirii toaletei, potrivit cotidianului ”La Repubblica”. Autorităţile, care au lansat o anchetă privind compania în urmă cu trei ani, au arestat cinci directori, pentru maltratarea angajaţilor dar şi pentru fraudă fiscală. Anunţurile de angajare la compania Incisa din centrul Italiei promiteau bonusuri mari şi comisioane din vânzarea de aspiratoare foarte performante, care ar elimina acarienii şi alţi paraziţi vinovaţi pentru apariţia alergiilor. Potenţialilor angajaţi li se prezentau luxul şi stilul de viaţă al directorilor. Însă autorităţile au declarat că angajaţii de la call center erau supuşi la presiuni enorme pentru a stabili numărul maxim de întâlniri pentru agenţii de vânzări. Aspiratoarele fabricate în SUA - care costau de fapt 494 de dolari - erau vândute cu 4.942 de dolari sau cu 7.964 de dolari în 60 de rate lunare. Astfel, compania ar fi avut vânzări nedeclarate de 6,35 de milioane de dolari, au declarat anchetatorii pentru ANSA.
Angajaţilor li se cerea să înceapă ziua cântând imnul naţional al Italiei şi repetând sloganuri motivaţionale, în timp ce se ţineau de mână. Fiecare angajat nou primea un ”prieten” care îl presa să vândă aspiratoare familiei şi prietenilor. Operatorii lucrau adesea până la 14 ore pe zi pentru a încerca să îşi îndeplinească obiectivele şi a obţine bonusuri, care constau adesea într-o vacanţă exotică.