Angajaţii Bibliotecii Judeţene Constanţa intră în şomaj tehnic

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Angajaţii Bibliotecii Judeţene Constanţa intră în şomaj tehnic

Justiție 07 Mai 2010 / 00:00 1146 accesări

Biblioteca Judeţeană Constanţa, instituţie aflată în subordinea Consiliului Judeţean Constanţa, a propus un plan de reducere a cheltuielilor bugetare pentru următoarea perioadă. Situaţia financiară precară a condus la adoptarea acestui plan de măsuri aplicabil chiar din această lună. Potrivit conducerii Bibliotecii Judeţene, programul de reducere a cheltuielilor prin trimiterea în şomaj tehnic a angajaţilor a fost astfel alcătuit încât accesul la lectură al utilizatorilor bibliotecii să fie asigurat pe o perioadă cât mai mare, care să includă sfârşitul anului şcolar şi universitar, urmând ca şomajul tehnic să fie încheiat pe 12 septembrie, adică la începutul anului şcolar 2010-2011, pentru ca interesele beneficiarilor de lectură să fie cât mai puţin prejudiciate. Potrivit programului de măsuri aprobat, toate sălile de lectură şi secţia pentru copii vor funcţiona până pe 14 iunie 2010, pentru a susţine integral derularea parteneriatelor cu şcolile. Orarul de funcţionare va fi normal, de luni până vineri, între orele 8.00 şi 20.00, sâmbătă fiind închis. Serviciile de împrumut pentru adulţi vor funcţiona începând cu 2 august 2010 după acelaşi program de funcţionare. În perioada 15 iunie - 30 iulie, Biblioteca Judeţeană va fi închisă publicului, aceasta fiind perioada cea mai favorabilă atât sub aspectul unei frecvenţe reduse a utilizatorilor, cât şi prin faptul că permite încheierea şomajului tehnic al tuturor angajaţilor până la momentul începerii anului şcolar. În aceste condiţii, angajaţii Bibliotecii Judeţene vor fi trimişi în şomaj tehnic în două etape. Prima etapă este cuprinsă în perioada 3 mai - 31 iulie 2010, în timp ce a doua etapă va fi între 15 iunie şi 12 septembrie 2010. În perioada şomajului tehnic angajaţii, vor fi la dispoziţia instituţiei şi vor fi chemaţi la serviciu ori de câte ori este nevoie.



12