Preşedintele firmei care a cîştigat de la Ministerul Mediului contractul de 500.000 euro pentru promovarea unei axe din POS Mediu a declarat ieri, într-o scrisoare deschisă, că Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP) a dezinformat. Ars Advertising precizează, astfel, că preţul ofertat de firmă a fost cel mai mic, şi nu cel mai mare, cum a informat ANRMAP. „Veţi constata că au fost depuse trei oferte, cu următoarele preţuri: SC Mercury 360 Communication SRL - 998.325 euro, fără TVA, SC Ars Advertising SA - 958.385,3 euro fără TVA, LDK Consultants Engineers and Planners - 999.997 euro fără TVA, preţul ofertat de Ars Advertising fiind, şi aici, cel mai mic“, declară preşedintele Ars Advertising, Gabriel Ştefănescu. Preşedintele Ars Advertising mai afirmă că \"numai o parte a acestuia (a contractului suplimentar de 500.000 euro - n.r.) a fost dedicată Axei 3, nu în totalitate, aşa cum în mod eronat susţine ANRMAP\". La sfîrşitul săptămînii trecute, preşedintele ANRMAP, Cristina Trăilă, declara că acuzele ministrului Nicolae Nemirschi privind nerespectarea protocolului dintre Ministerul Mediului şi Autoritate nu se justifică, deoarece protocolul nu poate fi invocat pentru acoperirea unor încălcări ale legislaţiei achiziţiilor publice. Pe 11 august, Ministerul Mediului anunţa, printr-un comunicat, că Direcţia Naţională Anticorupţie a solicitat, la 17 iulie, în regim de urgenţă, copii certificate după dosarele achiziţie publică întocmite pentru încheierea contractului cu Ars Advertising în anul 2008, dar catalogează demersul DNA ca fiind unul \"standard\".