Apa minerală retrasă de pe piaţă avea probleme de... etichetare

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Apa minerală retrasă de pe piaţă avea probleme de... etichetare

Eveniment 07 Mai 2014 / 00:00 564 accesări

Luni, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Marius Dunca, a anunţat că, în urma unei sesizări venite din partea "unui consumator", inspectorii au descoperit că un lanţ de magazine avea la vânzare apă minerală provenită din izvorul F4 Roşu, care nu se află pe lista apelor minerale destinate comercializării. În urma controalelor, reprezentanţii ANPC au dispus retragerea de la vânzare a 101.160 de litri, după care reprezentanţii reţelei de magazine au scos de pe rafturi, din proprie iniţiativă, alţi 45.000 de litri de apă minerală. Ieri, în acest context, reprezentanţii Lidl (lanţul de magazine unde se operase controlul - n.r.) au declarat: "Motivul pentru retragerea apei a fost etichetarea greşită privind descrierea sursei de îmbuteliere a apei. Putem confirma, prin intermediul buletinelor de analiză puse la dispoziţie de producător, că apa minerală Saguaro de 2L nu prezintă probleme de calitate. Responsabil pentru informaţiile conţinute de etichetă şi procesul efectiv de etichetare este producătorul. Acesta din urmă a declarat că va remedia în cel mai scurt timp, cu reprezentanţii ANPC, neconcordanţele informaţiilor conţinute de etichetă". Retailerul arată că apa minerală Saguaro este furnizată de unul dintre primii trei producători de apă minerală din România. "După remedierea neconcordanţelor privind etichetarea, apa minerală Saguaro de 2L de la respectivul producător se va regăsi spre vânzare în toate magazinele Lidl din ţară", mai spun reprezentanţii Lidl.

Taguri articol


12