Începând din 12 septembrie, podul vechi de la Agigea a fost închis complet circulației. Șoferii au la dispoziție noul pod, însă degeaba, deoarece zilnic se formează cozi interminabile. Ei sunt nemulțumiți și acuză Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) că, de fapt, pe podul închis pentru reabilitare nu se lucrează. Tocmai de aceea, reprezentanții CNADNR vin cu precizări și transmit că lucrările la pod, chiar dacă nu necesită existența multor utilaje sau angajați, nu se pot face sub trafic. ”Este necesară comparația cu situația din anul 2014, înainte de sistarea lucrării (dacă au avut loc deplasări și dacă hobanele au lucrat corespunzător). Aceste etape sunt premergătoare lucrărilor de înlocuire a hobanelor și sunt solicitate de proiectant. Sunt de fapt un reper al stabilirii comportării podului până în prezent (...). Se lucrează la hobanele existente și în acest sens nu se poate garanta siguranța circulației”, au spus cei de la CNADNR. CNADNR, împreună cu constructorul, face apel la cei care tranzitează zona să înțeleagă faptul că restricția de acum duce la finalizarea la timp a lucrărilor și la respectarea programului de șantier. Circulaţia pietonală se realizează tot pe podul Agigea, printr-un culoar protejat sub directa supraveghere a piloţilor de trafic. Circulaţia autovehiculelor este deviată pe următoarea rută ocolitoare: nod rutier A4 (intersecţie cu DN 39), Agigea - A4 (intrare Port Constanţa Sud) - Podul Nou (Apolodor) peste Canalul Dunăre - Marea Neagră - Bretea acces la DN 39 (Eforie Nord - Agigea) - DN 38 (Agigea - Negru Vodă) şi retur.
Citește și:
Care este graficul de execuție a lucrărilor pe podul vechi de la Agigea