Asigurările auto se mută pe iPhone

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Asigurările auto se mută pe iPhone

Economie 12 Ianuarie 2011 / 00:00 415 accesări

BCR Asigurări a lansat o aplicaţie IT care simplifică procesul de soluţionare a daunelor. Astfel, asiguratul poate transmite prin telefon informaţiile preliminare despre accident direct la centrul de daună al asigurătorului. Clienţii mai pot transmite, prin e-mail, imagini cu autoturismul avariat şi o scurtă descriere a incidentului. În cel mult 10 minute, serviciul call-center al BCR Asigurări va comunica evenimentul către Pointer Systems, o societate cu activităţi în domeniul asistenţei rutiere, care va trimite la locul incidentului o platformă pentru tractarea autoturismului avariat la unitatea de reparaţii, fără costuri suplimentare, şi va pune la dispoziţia asiguratului un alt autoturism, dacă situaţia o impune. Denumită „iPhone Insurance Assistance”, aplicaţia poate fi descărcată gratuit pe terminale iPhone de către clienţii care deţin o poliţă BCR Asigurări. În scurt timp, aplicaţia va fi disponibilă şi pentru alte tipuri de smartphone-uri.



Ştiri recomandate

12