Administraţia Canalelor Navigabile (ACN), prin intermediul Biroului de Marketing şi Integrare Europeană, a iniţiat o serie de contacte cu companii europene care îşi desfăşoară activitatea în domeniul transporturilor pe coridorul VII paneuropean Rhin - Main - Dunăre. Scopul acestor contacte este înfiinţarea unei asociaţii prin care companiile să fie promovate, dar şi să poată face schimb de informaţii. În noua politică de marketing a companiei se înscriu dezvoltarea relaţiilor cu Administraţia Porturilor Maritime Constanţa, în vederea reprezentării ACN la Budapesta şi Viena, afilierea la organismele internaţionale de operatori de canale, mărfuri şi nave, organizarea unor întîlniri bilaterale cu grupuri ţintă din Europa Centrală şi de Vest şi specializarea în domeniul comunicării personalului care intră în contact cu clienţii. „Avem în vedere dezvoltarea unei politici active de marketing şi de identificare a pieţelor care să permită creşterea numărului de clienţi. Estimez o suplimentare cu 50.000 euro a costurilor de marketing în acest sens, iar, ulterior, alocarea anuală a unui procent din cifra de afaceri”, a declarat directorul general al ACN, Ovidiu Cupşa. El a precizat că ACN va continua să promoveze facilităţile oferite transportatorilor prin participarea la două evenimente importante: Ziua Portului Constanţa la Belgrad (4-14 septembrie), respectiv la Budapesta (19-29 septembrie). Printre obiectivele de dezvoltare a politicii de marketing se mai înscriu: crearea unui site comun pentru tot traseul românesc al Dunării care să includă toate datele necesare transportatorilor, crearea de parteneriate cu societăţi străine care administrează canale navigabile pentru schimb de informaţii şi chiar sprijinirea/organizarea de evenimente sportive, culturale şi turistice pe canalele navigabile.