Iar se pune la cale schimbarea regulamentului de desfășurare a activităților comerciale în Constața și stațiunea Mamaia. Primăria Constanța a publicat, la sfârșitul săptămânii trecute, un nou proiect de hotărâre ce prevede modificarea şi completarea HCL nr. 427/2017 privind Regulamentul de organizare și desfășurare a activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța. Proiectul este disponibil pe site-ul Primăriei (www.primaria-constanta.ro), la secțiunea „Informare și Consultare Publică”. Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Poliției Locale din strada Amzacea nr. 13 și pe site-ul instituției la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea „Transparență decizională”. „În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 25 februarie, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice. Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris prin poștă, la sediul Poliției Locale din str. Amzacea nr.13, prin fax, la nr. 0241/484.220 și prin email, la adresa mugurel.petcu@primaria-constanta.ro
ALTE REGULI DE AUTORIZARE
Amintim că, începând din acest an, s-au simplificat regulile de autorizare a agenților economici. activitatea de tip comercial se poate desfășura, după caz, numai în baza anumitor acte administrative emise de Primăria Constanța. Este vorba despre autorizația de funcționare pentru desfășurarea activității de alimentație publică necesară pentru restaurante și baruri, autorizația de funcționare pentru desfășurarea de activități recreative și distractive, aviz program de funcționare necesar pentru activităţi comerciale şi de prestări servicii care nu se regăsesc în grupele 561, 563 şi 932, în structuri de vânzare cu sediu fix, autorizația de funcționare pentru complex hotelier sau autorizația de funcționare pentru activități economice complementare la același punct de lucru. De asemenea, expunerea produselor din unitate precum și comercializarea produselor din unitate pe terasa amenajată la exteriorul unității de alimentație publică se face în baza autorizației de funcționare pentru desfășurarea de activități cu caracter temporar în zone publice sau cu acces public. „Vizarea actelor administrative emise în anul 2017 se face până la data de 31 martie 2018 pe baza unei documentații simplificate care cuprinde cererea de viză și dovada achitării taxei aferente. Documentația se poate depune și prin intermediul poștei electronice la adresa de e-mail agenti.economici@primaria-constanta.ro. Pentru informații suplimentare, vă puteți adresa Centrului de Informare Cetățeni din cadrul City Park Mall, sau accesa adresa www.primaria-constanta.ro despre instituție/agenți economici/acte necesare în vederea autorizării/cereri legate de activitatea agenților economici”, se arată într-un comunicat al Primăriei Constanța.