A început perioada reducerilor, așa că specialiștii vin cu o serie de atenționări pentru a nu cădea în plasa unor comercianți. Directorul ANPC, Paul Angel explică: ''Consumatorii trebuie să știe că orice vânzare cu preț redus, indiferent de tip (de soldare, de lichidare, promoțională etc), trebuie să fie însoțită sau precedată de publicitate și anunțată sub denumirea ei ("soldare/soldari/solduri", “lichidare”, “promoții ” etc), însoțită de data de debut și de durata acesteia; să știe că, în cazul în care oferta este deja în derulare, consumatorii trebuie să fie informați cu privire la valabilitatea reducerii sau ca oferta este valabilă numai “în limita stocului disponibil”; să verifice dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv; să verifice dacă reducerea de prețuri anunțată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casa, dacă prețul afișat este cel facturat); la achiziționarea pachetelor promoționale de tipul „3 la preț de 2”, trebuie să verifice prețul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compara cu prețul pachetului promoțional; să solicite informații suplimentare atunci când au nelămuriri privind orice campanie publicitară făcută prin orice mijloace (în cadrul magazinului, prin afișe sau pliante, prin anunțuri pe site etc); să știe că orice anunț de reducere de preț exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil și fără echivoc pentru fiecare produs sau grupa de produse identice: - fie prin menționarea noului preț lângă prețul anterior, barat; - fie prin mențiunile "preț nou", "pret vechi" lângă sumele corespunzătoare; - fie prin menționarea procentului de reducere și a prețului nou care apare lângă prețul anterior, barat, indiferent de tipul de vânzare cu preț redus (soldare, lichidare, promoționale etc).