ATENȚIE! Mesaj pentru consumatorii care au reclamat că medicamentele comandate nu sunt livrate!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

ATENȚIE! Mesaj pentru consumatorii care au reclamat că medicamentele comandate nu sunt livrate!

Sănătate 29 Septembrie 2016 / 17:53 684 accesări

Centrul European al Consumatorilor România - ECC Romania a primit în ultima perioadă mai multe reclamații la adresa societății CanceroPharm Limited, care oferă spre comercializare medicamente, unele dintre ele folosite în tratarea unor boli cronice, precum cancerul. Consumatorii au reclamat faptul că medicamentele comandate nu sunt livrate, că medicamentele livrate (cu referire la vaccinuri) nu pot fi administrate întrucât nu au fost transportate cu respectarea condițiilor optime de temperatură (+2 - 8°C) sau că banii nu sunt restituiți ca urmare a anulării comenzilor determinate de nelivrarea produselor. ”Însă probleme sunt și cu informațiile furnizate de site-urile care conduc la CanceroPharm Limited. Astfel, politica de returnare a medicamentelor nu este clară, mai exact nu menționează adresa la care acestea trebuie returnate, termenul de retragere din contract și termenul de rambursare a contravalorii medicamentelor. În urma colaborării cu ECC Marea Britanie, am reușit să aflăm însă mai multe detalii. Societatea CanceroPharm este înregistrată juridic în Marea Britanie, dar la adresa la care societatea își are sediul profesional înregistrat locuiește o persoană fizică, fără legătură cu această societate. De asemenea, contul bancar în care consumatorii efectuează plata contravalorii medicamentelor, care de multe ori depășește 1.000 euro, este deținut de o instituție bancară din Ungaria”, potrivit Centrului European al Consumatorilor România - ECC Romania. ”Din cauza acestor inconveniente, șansele de soluționare a reclamațiilor sunt foarte mici. Din acest motiv, sfătuim consumatorii să evite site-urile care comercializează medicamente și care conduc la societatea CanceroPharm Limited și să cumpere online de la comercianți care își prezintă datele de identificare pe site (denumire companie, număr de înregistrare, date de contact unde poate fi transmisă o reclamație), care informează consumatorii asupra drepturilor pe care le au, în special dreptul de a renunța la contract, și care au clar stabilită o procedură de returnare a produselor”, a declarat Irina Chitiroiu, director ECC Romania.



12