De la intrarea în vigoare a Ordinului nr. 473 din 03/12/2012 al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului privind unele măsuri de informare a consumatorilor cu privire la Telefonul Consumatorului - InfoConS - 021/9551 şi până la data de 30 noiembrie 2013, 82.602 consumatori l-au apelat, după cum urmează: ianuarie - 7.227 consumatori; februarie - 5.579 consumatori; martie - 6.671 consumatori; aprilie - 7.059 consumatori; mai - 6.611 consumatori; iunie - 7.921 consumatori; iulie - 9.233 consumatori; august - 9.049 consumatori; septembrie - 7.564 consumatori; octombrie - 7.775 consumatori; noiembrie - 7.913 consumatori. Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din Romania - InfoCons, unica organizaţie din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor - membră fondatoare a Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori.