Primăria Constanța pregătește un regulament după care vor funcționa toate asociațiile de proprietari și locatari din Constanța. În acest sens, reprezentanții autorităților locale au lansat spre informare și consultare publică un proiect de hotărâre care cuprinde o primă formă a acestui regulament. „În conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștință publică proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind activitățile de administrație social-comunitară”, se arată într-un anunț al Primăriei Constanța. Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei municipiului Constanța din str. Amzacea, nr. 13 sau pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, în secțiunea „De interes public – Transparență decizională pe Legea 52/2003”. Proiectul de hotărâre se poate obține în format electronic, pe bază de cerere depusă la sediul Primăriei municipiului Constanța din str. Amzacea, nr. 13. Potrivit prevederilor art. 7 alin. (4) din Legea 52/2003, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice până la data de 11 octombrie. Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare pot fi trimise în scris prin poștă, la sediul Primăriei municipiului Constanța din str. Amzacea, nr. 13 sau prin email, la adresa asociatiiproprietari@primaria-constanta.ro. Informații suplimentare pot fi obținute la tel. 0241-488.207. Sugestiile transmise vor purta mențiunea: „Recomandare la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind activitățile de administrație social-comunitară”.