DOCUMENTE NECESARE Persoanele fizice sau juridice care deţin autorizaţii pentru rezervarea locurilor de parcare au la dispoziţie trei luni în care trebuie să se prezinte la Primăria Constanţa pentru a-şi reînnoi autorizaţia. Potrivit afirmaţiilor şefului Serviciului Trafic Rutier din cadrul Direcţiei Servicii Publice a Primăriei Constanţa, Nicolai Nuţu, de la începutul lunii, la Centrul de Informare Cetăţeni de la City Mall, inspectorii completează şi eliberează autorizaţiile solicitate. Locuitorii Constanţei, care doresc să îşi reînnoiască autorizaţia trebuie să se prezinte la ghişee cu vechiul document, în original, în baza căruia se va emite unul similar pentru 2013. Pe lângă autorizaţie, posesorii de locuri de parcare, trebuie să mai prezinte o copie a cărţii de identitate, a certificatului de înmatriculare a vehiculului, a contractului de leasing dacă este cazul şi o cerere tip.
FACILITĂŢI Cei care vor să mai scutească puţin timp pot descărca de pe site-ul Primăriei Constanţa www.primaria-constanţa.ro cererea pe care o vor completa şi depune odată cu documentele, cererea însă se poate găsi şi la ghişeele Centrului de Informare Cetăţeni. Cei care sunt scutiţi de plata locului de parcare trebuie să ataşeze documentul prin care se atestă acest lucru. Nuţu a mai spus că taxa de rezervare a locurilor de parcare a rămas la fel ca anul trecut, astfel că persoanele fizice vor plăti şi anul acesta 149 de lei pentru eliberarea autorizaţiei de parcare, iar persoanele juridice vor plăti 430 de lei. De asemenea, persoanele juridice posesori de autoutilitare de până la 3,5 tone, care deţin locuri de parcare plătesc 922 de lei. „Sunt scutiţi de la plata taxei veteranii de război, beneficiarii Legii 118/1990 şi persoanele cu handicap“, a adăugat Nuţu.